poniedziałek, 13 maja 2013

Zakupy!

Po ponad tygodniowym oczekiwaniu na paczkę z Zooplusa wreszcie jest :)

Szampon cieszy się największym zainteresowaniem :)

Mam dwa ulubione sklepy zoologiczne - zooplus i Karusek.
Ze względu na drogą przesyłkę, zawsze czekam, aż uzbiera mi się długa lista potrzeb i wtedy zamawiam :)
Karuska lubię głownie za duży wybór  i  za to, że sama mogę odebrać wszystko w Będzinie, bez ponoszenia kosztów przesyłki. 

Tym razem padło jednak na Zooplus, gdzie kupiłam sobie saszetkę na smaki. Długo się do niej przemierzałam, ale jakoś nigdy nie było okazji. 
Przerobiłam już ich kilka. Od zwykłej z Trixie, po trochę lepsze z Dogmasters i jakieś promocyjne z RC, ale to ciągle nie było to. Potrzebowałam dużej (bo ja nosze dużo smaków dla Toś) z klipsem, który można przypiąć do kieszeni spodni. 
Po długich poszukiwaniach udało mi się ją namierzyć. W Zooplusie kosztowała wtedy 40 zł, co mnie odstraszało, bo wychodzę z założenia, że przy takiej kwocie, to muszę ją wcześniej obejrzeć na żywo. Szczęśliwie, moja koleżanka Magda właśnie taką posiadała. Moim zdaniem jest to najlepsza saszetka jaką widziałam. Jest zrobiona z cordury i jest naprawdę sztywna, brud nie powinien się szybko do niej przyczepić :)




Skoro sobie kupiłam już saszetkę, to nie mogłam zapomnieć o wypełnieniu ;) Tym razem, wybrałam coś nowego - suszone szprotki. Toś dosłownie oszalała na ich punkcie i nie odstępuje mnie na krok ;) Moim zadaniem idealne na spacer :)

Poza tym, kupiłam jeszcze szampon,biedronkę do sierści (nie wiem gdzie posiałam starą - tylko mnie udaje się gubić rzeczy we własnym domu...) i gumową, wściekle różową kość dla futrzastej. 

Czy macie jakieś inne ulubione cud-sklepy, gdzie robicie kompleksowe zakupy dla futrzastych? :) A może macie jakieś inne sprawdzone saszetki? Jestem maniaczką, tak jak z torebkami ;D















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz