niedziela, 14 kwietnia 2013

Gadżety spacerowe

Ostatnio zastanawiałam się, co jest niezbędne podczas spaceru/ wycieczki na lub za miasto. Zintensyfikowanie moich rozważań wzięło się stąd, że podczas feralnego spaceru, gdzie T. skaleczyła łapę, nie miałam nawet chusteczki.

W sobotę wybrałyśmy się do Powsina :) Byłyśmy tam pierwszy raz i uważam, że warto tam jechać z psem. Pies powinien być oczywiście na smyczy, ale T. była na lince i nikt się nie skarżył. Co prawda, spacerowałyśmy tylko pół godziny, bo potem się rozlało. Jednak, nim dojechałyśmy do Centrum, pogoda znacznie się poprawiła i resztę dnia spędziłyśmy na Starówce :)




Jeśli zaś chodzi o spacerowy equipmnet, to ja sama mam 3 warianty:

I Na krótki spacer:

Dla mnie najlepsza jest nerka, gdzie zmieszczą mi się klucze, telefon i chusteczki. Nie ma sensu brać niewiadomo czego, bo taki spacer trwa zazwyczaj 30 minut i nie oddalam się zbytnio od domu :)


II Na długi spacer:


To mój ulubiony zestaw -  do plecaka zmieszczę prawie wszystko, nawet małą parasolkę. Zazwyczaj taki spacer trwa 2 godziny, więc konieczna jest woda i miska (polecam składane, które zajmują mało miejsca). Po ostatnich doświadczeniach zawsze zabieram też małą apteczkę i but. Ponieważ jeżdżę komunikacją miejską zawsze mam przy sobie kaganiec. I oczywiście pojemnik na kupy, ale to jest oczywista oczywistość ;)

III Zestaw na wycieczki:



Kiedy wybieram się na całodzienne wycieczki zawsze zabieram torbę. Pakuję wszystko co powyżej plus linkę. Myślę, że linka zawsze się przydaje, zwłaszcza w nowych miejscach, lub gdy nasz pies woli eksplorować teren na własną rękę - jak np. mój ;) Moja linka jest cienka i nie zajmuje dużo miejsca więc aż tak mi nie ciąży :)




3 komentarze:

  1. Hm... w wyposażeniu spacerowym czegoś brakuje :) Psiej zabawki!!! :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na spacerze Toś najbardziej lubi zabawki eko - patyki. Choć ostatnio, przekonujemy się do piłek tenisowych,które nam poleciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, uwielbiam podpatrywać co ludzie zabierają na spacery i jakie mają gadżeciki :) Bardzo przemyślane i kolorowe zestawy, propsuję!

    OdpowiedzUsuń