niedziela, 14 lipca 2013

Zabawki do wody.

Idealne zabawki do wody.

Macie? Używacie?


My mamy – ale ich grono stale się uszczupla. Niemal na każdym spacerze tracimy jakąś zabawkę. Jaki dla nas morał – mają być przede wszystkim TANIE!
W przeciągu ostatniego tygodnia utraciliśmy bezpowrotnie – świnkę, ringo, freesbee i piłeczkę tenisową :(
Na szczęście ostała się żaba – pewnie dlatego, że została w domu J

Żaba kosztowała około 7 zł i ma jedna ogromną zaletę - piszczy :) Stała się nie tylko faworytką futrzastej, ale i jej kolegi Duffla :)

Nasze ostatnie nabytki to potworasek z warszawskiej międzynarodówki  i kostki z Zooplusa - mam nadzieję, że zostaną z nami dłużej niż tydzień ;)



Z racji topniejących zasobów naszych zabawek, może coś mi polecicie? Coś, co mnie nie zrujnuje i jak zginie, to trudno i nie będzie tragediiJ

5 komentarzy:

  1. Moja goldenka też niestety gubi zabawki, najczęściej są to piłeczki tenisowe które gdzieś zostawia w trawie i ich nie widać, a z wodą mamy taki problem, że jak coś weźmie to zaraz zostawi dlatego dopóki nie nauczę jej aportowania z wody mogę zapomnieć o dalekich rzutach zabawkami ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Futrzasta natomiast czasem zapomina po co popłynęła i wraca bez niczego - oczywiście przekonana o zasadności nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam piłki tenisowe - są tanie i można je kupowaćw hurtowych ilościach :) W carefurze za 5zł można kupić koło do wody (takie pomarańczowe z pływającego materiału, a w środku wypchane watą, którą Brandy kocha rozrywać ;) ) Poza tym polecam konga aqua - ale to już droższa inwestycja. No i kiedyś miałam aport wodny - ukochana zabawka mojego psa i jeszcze te koła - też je uwielbia. U nas sprawdza się nawet pusta plastikowa butelka :) Magda, Brandy i Roxi

    OdpowiedzUsuń
  4. Koło w carrefourze można znaleźć na dziale dla zwierząt?

    OdpowiedzUsuń
  5. 57 years old VP Accounting Margit Tomeo, hailing from North Vancouver enjoys watching movies like "Edward, My Son" and Wood carving. Took a trip to Belovezhskaya Pushcha / Bialowieza Forest and drives a Ferrari 250 LM. zrodlo obrazu

    OdpowiedzUsuń